Goodiebag

Jag kunde ju tyvärr inte gå på The Voice eventet så Signe hämtade ut min goodiebag åt mej. Mitt namn var ju trots allt på listan. Fick lite behövliga saker. En vattenflaska, en hårspray, en t-shirt, ett par strumpor, SB12-tuggummin, en proteinbar, kaloriefrianudlar (?) och en lite kräm från Make Up Store. Har inte orkat läsa på den vad det är än.
 
Jag fick även ett presentkort på Model House på 1000kr. Det är ett ställe dit man går och blir fotad av proffesionella fotografer. Själva fotograferingen är gratis men bilderna kostar. Jag var där en gång i somras för skoj skull med 2 kompisar och blev fotade. Men vi köpte inte bilderna utan vi gjorde det endast som en rolig grej. Men nästa gång kommer jag kunna köpa en bild, yey!
 
 
Kolla hur konstiga nudlarna ser ut?! De ligger i någon konstig vätska och är redan "tillagade". Jätteskumt! Får se om jag vågar testa dom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback