Frukost

Jag försov mej och vaknade kl 11. Stängde av mitt alarm när jag vaknade och somnade om. Varför är jag så misslyckad?! Nu har jag i alla fall fixat så att pappa sjukanmält mej så att jag får giltig frånvaro så skiter jag i att gå senare. Så kan jag chilla hemma istället. Jag har gjort en skitgod frukost till mej själv . Det är en smoothie med hela bitar av kiwi i. Jag brukar alltid mixa i ett rått ägg när jag gör smoothie för då blir det nyttigare. Var inte rädda för att testa det för man känner varken smaken eller konstistensen av ägget!
 
               Recept:
                Mixa:
               1 banan
               1 ägg
                Fryst mango (ca 1dl)
                Yoghurt (ca ½-1dl)
                Skär:
                2st kiwi
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback