Feber

Sugig uppdatering men jag har mina anledningar. Igår drog jag, Signe, Mikki och hennes kompis Magie på en fest. Jag var inte alls taggad och hade ont i huvet hela kvällen. Så jag och Signe bestämde oss för att dra hem till mej vid 1. När vi kom hem så tog jag tempen på mej själv och då hade jag såklart feber, 38 grader. Jag frös som fan och stog och fönade mej själv med en hårtork för att bli varm (tips till er som fryser mycket!). Så Signe bäddade ner mej, värmde min vetekudde, hämtade vatten och tog hand om mej. Så söt! Så jag somnade till slut med 2st duntäcken, mjukisbyxor, 2st koftor, tofflor och varm vetekudde. Sen vaknade jag till några gånger på natten och då hade min feber stigit till 39 grader!
 
Jag mår så jävla dåligt nu! Jag hade planer att gå på ett The Voice Streetdance event idag. Man skulle få en goodiebag värd 2000kr... Men det kan jag inte nu. :(
 
Magie, jag och Mikki igår kväll


Vi får gå till modelhouse tsm!

Svar: jaaaaaaa! TAGGA :D men först måste vi fixa våra hår :)<3333
Erica Ingerstad

2012-11-19 // 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback