Bekännelser

 
 Jag fryser hela tiden. Jag sover alltid med duntäcke och vetekudde även om det är sommar.
 
 Jag är vegetarian och har varit det i 4 år.
 
 Jag är typ kär i en kille som jag inte har pratat med på flera månader. Jag kan bara inte glömma honom...
 
 Jag är tidsoptimist och börjar alltid plugga till mina prov kvällen/natten innan.
 
 Jag gillar inte människor (psykopat som jag är). Jag tycker mer synd om djur på t.ex. cirkus eller zoo, än barnen i Afrika som har aids och svälter och arbetar under dåliga villkor och inte får gå i skolan och blabla vad dom nu utsätts för. Bryr mej inte alls!
 
 Jag har en jättejobbig kattunge som gillar att väcka mej på natten genom att bita mej i tårna. 
 
  Jag har börjat äta choklad varje dag. FAN!


Haha! du är så rolig!
trotts att du tycker om djur mer än människor tycker jag fortfarande om dig! :* hoho

2012-11-20 // 15:44:59

lol, jag glömde klicka på mitt namn!

Svar: jaha hahaha :D jag tycker de e du som e konstig... men jag gillar dej också hihi<33333
Erica Ingerstad

2012-11-20 // 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback