Snökaos

Det är iskallt, det blåser som fasen, det är dimmigt, snön yr runt åt alla håll, min mascara är smetad i hela ansiktet, mitt hår är lockigt, inte ens hälften av alla var i skolan idag, man öppnar dörren och vips så finns det flera meter snö i hallen, SL har ställt in alla bussturer, tunnelbanorna är sena, tvärbanorna är fullpackade, det går inte att handla med kort för affärerna har tappat kontakten med bankerna???
 
Men jag är glad! Jag och Signe är hemma hos mej. Vi åkte hit på lunchrasten och egentligen har vi fler lektioner men jag tänker fan inte sätta min fot utanför dörren igen...! Jätteskönt att ha en anledning till att missa skolan haha! Nu ska vi kolla på Älska Mig Igen (the wow) och mysa en massor med varm choklad med kanel och grädde. Jag älskar mysiga vinterdagar och framförallt när de spenderas med bästakompisen!
 
Här var det snökaos!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback