Satans fuldag

Tröja - Odd Molly
 
Idag är en sån här dag då inget går rätt. Mitt hår har legat platt på huvet samtidigt som det har varit elektriskt. Jag har blivit ful på alla bilder jag har tagit. Jag är övertrött och har ont i huvet. Men nu ska jag vila bort min huvudvärk kanske plugga lite. 
 
Juste om ni inte redan visste det så är det 12/12-12 idag. Rätt coolt eftersom att nästa gång det blir så igen är i januari år 2101. Det är alltså 90 år kvar tills dess. Jag kommer antagligen inte att leva då så därför är denna dag rätt speciell i mitt liv! Vardagsglädje. Småsaker som blir något stort.


sv: tack så mycket! :) Är allt bra med dig? kram

Svar: Ja allt är bra, själv då? :)
Erica Ingerstad

2012-12-12 // 16:07:39

Förstår precis vad du menar med fuldag, brukar kännas så ibland. Det roliga är att andra inte alls märker det på samma sätt. Det är inte som att någon tänker "hennes hår ser fulare ut idag än igår" haha bilderna blev ju jättebra!

2012-12-12 // 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback