Jullov!

Myser just nu i detta tillsammans med bästis. Bra start på jullovet!
 
Dålig bloggning. Skyller på julstressen. Jag har faktiskt varit helt upptagen med att köpa de sissta julklapparna och slå in dem. Imorgon ska jag fira minijul på min mammas sida för min låtsasbror kommer att spendera julen hos sin mor i Gävle. Så det blir det inga klappar för mej imorgon, men han kommer att få sina. Nu ska jag och Signe sätta på någon mysig julfilm. Det kanske blir grinchen? Annars någon romantisk klassiker. Trevligt jullov allihopa!


Fin Blogg! Lust att göra ett länkbyte och få över 1000 unika besökare per dag?
Hör av dig! Kram:)

2012-12-22 // 01:52:36

Vad söta bilder! :)

2012-12-22 // 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback