Här har handlats julklappar!

 
Den här dagen har jag varit ledig från skolan. Så jag och Signe drog till stan för lite julklappsshopping. Det blev jättelyckat, jag hittade det jag hade kvar att köpa. Jag har bara två klappar kvar nu! Dock har jag lite panik för när jag ska köpa dem... Antalet människor i stan ökar för varje dag vi närmar oss julafton. Det var verkligen kaos idag (på en tisdag lixom?!) och jag kan inte rå för att bli så sjukt irreterad när massa okända människor trampar rakt in i min aura, usch!
 
Efter shoppingen åkte vi till kyrkan för att äta julbord. Finns inte så mycket att berätta från det förutom att det började brinna i ett rum som jag och Signe var ensamma i... Och vår reaktion blir att skrika att det brinner och springa därifrån istället för att släcka den haha. Kaos!


Jo fast den ska ju inspirera det är ju det som är tanken, eller?

2012-12-19 // 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback